Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Η ανακοίνωση της Τζακρή

Εκεί που κοιμόταν ήσυχη είδε το δημοσίευμα και τρελάθηκε. Τώρα τι κάνω σκέφτηκε; Αναμαλλιασμένη, χωρίς μακιγιάζ, χωρίς να έχει πιει ούτε μια γουλιά καφέ, χωρίς να προλάβει να ρίξει κάτι πάνω της αποφάσισε να βγάλει την εξής ανακοίνωση! "Όσον αφορά την σε βάρος μου παρούσα καταγγελία περί δήθεν παρέμβασής μου στον διορισμό συγγενών και συγχωριανών μου σε θέσεις του Δημοσίου, επειδή αποτελεί άδικη, αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος μου και επειδή είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο για μένα να καλούμαι μετά από δήθεν «καταγγελία» και δήθεν «αποκάλυψη», να αποδεικνύω το ήθος, την αξιοπρέπεια και την πολιτική μου συνείδηση, έχω δώσει ήδη εντολή στους δικηγόρους μου ν’ ασκήσουν τα ένδικα βοηθήματα που μου παρέχει ο νόμος και να προβούν άμεσα στην υποβολή μηνύσεως και αγωγής αποζημίωσης για την δια του τύπου συκοφαντική μου δυσφήμηση και τούτο όχι γιατί επιθυμώ να είμαι στο απυρόβλητο και γιατί δεν δέχομαι την κριτική, αλλά γιατί θεωρώ ότι η κριτική πρέπει να στηρίζεται σε έρευνα και να έχει στον πυρήνα της την αλήθεια". Εγώ την πιστεύω. Φυσικά και την πιστεύω. Έτυχε 36 συγγενείς της να προσληφθούν στο Μουσείο Πέλλας. Φαίνεται ότι προέρχεται από έξυπνη οικογένεια. Λασπολόγοι, αλήτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου