Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Αστείες Κρητικές μαντινάδες τελευταίο μέρος

1. Εγώ παρέα με γιατρό και με παπά δεν κάνω. Ο ένας θέλει να πονώ κι ο άλλος ν' αποθάνω.
2. Ποιος κερατάς σου έκανε, στενό το φόρεμα σου; Να μην χωρεί η χέρα μου, να πιάσει τα βυζιά σου;
3. Εσύ που ξέρεις τα πολλά κι ο νους σου κατεβάζει. Ένα βαρέλι ζάχαρη, πόσους φραπέδες βγάζει;
4. Εσύ είσαι μικρή μου όμορφη, μα εν πάση περιπτώσει. Να δούμε κι ο πατέρας σου, ίντα λεφτά θα δώσει.
5. Πως μ' αγαπάς το διάβασα σ' ενός αρνιού τη σπάλα. Μα εγώ για να βεβαιωθώ, θα πάω να σφάξω κι άλλα.
6. Κι εκεί που σ' είχα απέναντι και μ' άπλωνες το χέρι, ξύπνα μου λέει μια φωνή, και πήγε μεσημέρι!
7. Aν μάθω ότι παντρεύτηκες και άλλον ότι πήρες, θα σκοτωθώ Kατερινιώ, με δυο καφάσια μπίρες!
8. Όταν στο σπίτι μου κοντά, η πεθερά ζυγώνει, με πιάνει σοκ αλλεργικό και παίρνω κορτιζόνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου