Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Το φαινόμενο του υπερκαταναλωτισμού

Μια εικόνα χίλιες λέξεις λέει ο λαός και δεν έχει άδικο. Στη διπλανή εικόνα παρατηρείτε σε όλο το μεγαλείο του ένα φαινόμενο που ούτε η οικονομική κρίση δεν είναι ικανή να χτυπήσει. Πόσες φορές, ειδικά εσείς οι γυναίκες δεν έχετε αδειάσει τα super markets; Κάνετε πως δεν θυμάστε; Οι ειδικοί αναφέρουν πως για το φαινόμενο του υπερκαταναλωτισμού ευθύνονται μια σειρά από παράγοντες που επηρεάζουν την καθημερινή μας ζωή. Μερικοί από αυτούς είναι το άγχος, η διαφήμιση, το χαμηλό επίπεδο αυτοσυγκράτησης ακόμα και η ανάγκη του ανθρώπου για αλλαγή στην καθημερινή του ρουτίνα. Για παράδειγμα ακόμα και η αλλαγή στο άρωμα του μαλακτικού μπορεί να συνεισφέρει στην αλλαγή διάθεσης στον άνθρωπο. Έτσι αγοράζουμε όλα τα μαλακτικά για να δούμε ποιο θα μας βοηθήσει καλύτερα να αλλάξουμε διάθεση. Όλα τα ξέρουν πια αυτοί οι επιστήμονες!
Υ.Γ: Κύριοι του LiDL τα χρήματα για τη διαφήμιση στο λογαριασμό μας! Ευχαριστώ.
Διαβάστε περισσότερα...