Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, µε συµµετοχή διακεκριµένων Ελλήνων και ξένων στελεχών από το χώρο της φαρµακευτικής επικοινωνίας θα γίνει στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών από 17 έως 19 Φεβρουαρίου 2010.
Ο κύριος σκοπός αυτής της κορυφαίας εκδήλωσης Μάρκετινγκ που γίνεται κάθε δύο χρόνια είναι η παρουσίαση των διεθνών τάσεων της αγοράς, αλλά και η παραγωγική συνεύρεση των στελεχών της Φαρµακοβιομηχανίας. Το 7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ συµπίπτει µε την 20άχρονη επέτειο από την ίδρυση της Ε.Ε.ΦΑ.Μ. και αναµένεται µε εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Ο κύριος σκοπός αυτής της κορυφαίας εκδήλωσης Μάρκετινγκ που γίνεται κάθε δύο χρόνια είναι η παρουσίαση των διεθνών τάσεων της αγοράς, αλλά και η παραγωγική συνεύρεση των στελεχών της Φαρµακοβιομηχανίας. Το 7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ συµπίπτει µε την 20άχρονη επέτειο από την ίδρυση της Ε.Ε.ΦΑ.Μ. και αναµένεται µε εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου