Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Κ.Ε.Π

καλησπέρα σε όλους.
όλοι μας γνωρίζουμε τι είναι το Κ.Ε.Π (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών) και πόσο έχει βοηθήσει στο να αποφεύγουμε το λαβύρινθο της γραφειοκρατίας!
αυτό που θα σας γράψω είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβει σε συγγενικό μου πρόσωπο , για την ακρίβεια στον πατέρα μου!
ο πατέρας μου είναι σε ηλικία συνταξιοδότησης καθότι έχει συμπληρώσει την 35ετία που χρειάζεται!
είχε μαζέψει όλα τα έγγραφα που του είχαν ζητηθεί από την υπηρεσία του (Δημόσιος Υπάλληλος είναι/ήταν ο πατέρας μου) και πήγε να τα καταθέση στην αρμόδια υπηρεσία!
από την υπηρεσία αυτή του ζήτησαν δυο επιπλέον έγγραφα
1)πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και
2)πιστοποιητικό γάμου

από εδώ και πέρα ξεκινάει το πανηγύρι!!!!
πηγαίνει ένα πρωινό ο πατέρας μου στο Κ.Ε.Π στην περιοχή μου και τους ζητάει τα πιστοποιητικά!
δυστυχώς ο πατέρας μου είναι και λίγο ξεχασιάρης και δεν είχε πάρει μαζί του την ταυτότητά του!
έλα όμως που στο Κ.Ε.Π συνέβη το εξής ακραίο κατά την άποψη μου!
του δώσανε το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης χωρίς να τους προσκομίσει ταυτότητα ή άλλο έγγραφο που να αποδεικνύει το ποιός είναι ,ενώ αντίθετα δεν του δίνανε το πιστοιποιητικό γάμου ,αν δεν τους έδειχνε κάποιο έγγραφο (ταυτότητα ,δίπλωμα οδηγησης, εκκαθαριστικο εφορίας κλπ) που να πιστοποιεί το ορθών !
και ερωτώ τώρα εγώ ο αφελής!!
πώς είναι δυνατό να εκδίδεις πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης χωρίς ταυτότητα ή αλλο έγγραφο και να μην εκδίδεις πιστοποιητικό γάμου στο ίδιο ακριβώς πρόσωπο ,την ίδια ακριβώς στιγμή;;;
Πηγή: natsis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου