Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

ανέκδοτο!

Ήταν σε ένα αεροπλάνο οι πρωθυπουργοί της Γαλλίας , της Ιταλίας και της Ελλάδας (ανέκδοτο από μόνη της η χώρα μας) και γυρνούσαν από ένα συνέδριο που είχε γίνει στην Μεγάλη Βρετανία!
περνώντας επάνω από τη Γαλλία ,λέει ο Γάλλος πρωθυπουργός " είμαι τόσο χαρούμενος που θα πετάξω δύο χαρτονομίσματα των 500€ για να κάνω και εγώ δύο συμπατριώτες μου χαρούμενους" ,ανοίγει το παράθυρο και τα πετάει!
μετά πετώντας πάνω από την Ιταλία ,λέει ο Ιταλός πρωθυπουργός "γιατί ο Γάλλος να πετάξει χρήματα και εγώ όχι; ε , λοιπόν εγώ θα πετάξω πέντε χαρτονομίσματα των 200€ να κάνω πέντε συμπατριώτες μου χαρούμενους" μια που το λέει και μία που το κάνει!
φτάνοντας στην Ελλάδα αναλογίζεται ο Έλληνας πρωθυπουργός " ποιο έξυπνοι ήταν οι άλλοι δύο;; θα πετάξω και εγώ χρήματα στον Ελληνικό λαό (από τα δανεικά ξερετε εσείς)" και βγάζει δέκα χαρτονομίσματα των 100€ το ένα για να κάνει ευτυχισμένους δέκα συμπατριώτες του. πριν προλάβει να τα πετάξει γυρνάει ο πιλότος και του λέει
"ΝΑ ΠΕΤΆΞΩ ΕΓΏ ΕΣΈΝΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΧΑΡΟΎΜΕΝΟΥΣ 11 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΈΛΛΗΝΕΣ;;;;;"


υ.γ όποιο όνομα πρωθυπουργού και να βάλετε , την ίδια ευτυχία θα νιώσει ο Έλληνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου