Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

10 σύζυγοι, αλλά ακόμα παρθένα

Μία γυναίκα παντρεύτηκε τον ενδέκατο άνδρα της, δικηγόρος στο επάγγελμα, μετά από 10 αποτυχημένους γάμους. Όταν ήρθε η πρώτη νύχτα ο δικηγόρος διαπιστώνει ότι η γυναίκα του είναι παρθένα και τη ρώτησε με απορία πως είναι δυνατόν μετά από τόσους γάμους. Και εξιστορεί η γυναίκα.
Ο πρώτος άντρας μου ήταν υπεύθυνος πωλήσεων και πάντα μου έλεγε τι σπουδαίο πράγμα πρόκειται να γίνει.
Ο δεύτερος άντρας μου ήταν τεχνικός υπολογιστών και δεν ήταν σίγουρος για το πως λειτουργεί το σύστημα, αλλά θα ρωτούσε και θα μου έλεγε.
Ο τρίτος μου άντρας ήταν τομεάρχης και έλεγε ότι όλα λειτουργούσαν καλά, αλλά δεν μπορούσε να υψώσει το σύστημα.
Ο τέταρτος εργαζόταν σε telemarketing και ενώ είχε την παραγγελία ποτέ δεν ήξερε πότε θα γίνει η παράδοση.
Ο πέμπτος ήταν μηχανικός και ήξερε τη βασική διεργασία αλλά χρειαζόταν τρία χρόνια έρευνας.
Ο έκτος είχε τελειώσει διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά ήξερε το πως αλλά δεν ήταν βέβαιος ότι ήταν δική του αρμοδιότητα.
Ο έβδομος είχε τελειώσει marketing και ήξερε ότι έχει ένα ωραίο προϊόν, αλλά δεν ήξερε που να το τοποθετήσει.
Ο όγδοος ήταν ψυχολόγος και μόνο μιλούσε για το θέμα.
Ο ένατος γυναικολόγος και μόνο κοιτούσε.
Ο δέκατος ήταν συλλέκτης γραμματοσήμων και ααααχχχχ ήξερε μόνο από προκαταρκτικά.
Αλλά τώρα μαζί σου είμαι σίγουρη ότι δεν θα μείνω παρθένα γιατί είσαι δικηγόρος και τη γ...σα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου