Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Πιστεύατε ότι είχατε μια κακή ημέρα;

Διαβάστε το ανέκδοτο που ακολουθεί και θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν και χειρότερα.
Ένας τύπος στενοχωρημένος παραγγέλνει ένα ποτό σε ένα μπαρ. Τότε έρχεται κάποιος δίπλα του και για πλάκα του πίνει το ποτό. Τότε ο στενοχωρημένος κύριος βάζει τα κλάματα. "Μην κλαις, ένα αστείο έκανα, να θα σου πάρω δύο ποτά", του λέει ο άλλος. "Δεν είναι αυτό,΄απλά από το πρωί όλα μου πάνε στραβά. Στην αρχή άργησα να ξυπνήσω και το αφεντικό μου με απέλυσε. Μετά πήγα να πάρω το αυτοκίνητο μου για να γυρίσω σπίτι και ανακαλύπτω ότι μου κλέψανε το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια παίρνω ταξί για να γυρίσω σπίτι και ξεχνάω μέσα το πορτοφόλι μου και μια τσάντα. Μετά μπαίνω στο σπίτι και βλέπω τη γυναίκα μου να με απατά με τον καλύτερο μου φίλο. Και τώρα έρχομαι στο μπαρ και εκεί που είμαι έτοιμος να αυτοκτονήσω πίνεις εσύ το δηλητήριο μου".

1 σχόλιο: