Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Νέο βελτιωμένο λεξικό για να καταννοήσετε μια γυναίκα!

1. Χρειαζόμαστε.
Μετάφραση: Θέλω.
2. Πρέπει να μιλήσουμε.
Μετάφραση: Βγάλε το σκασμό και άκου.
3. Είσαι τόσο άντρας.
Μετάφραση: Τράβα ξυρίσου και κάνε κι ένα μπάνιο, βρωμάς.

4. Μπορείς να προχωρήσεις, δεν θέλω να σε κρατάω πίσω.
Μετάφραση: Έχω βρει άλλον.

5. Δεν είμαι καμιά περίεργη, δείχνω κατανόηση.
Μετάφραση: Δεν έχω περίοδο.

6. Γίνε ρομαντικός και κλείσε τα φώτα.
Μετάφραση: Έχω ψωμάκια, κυτταρίτιδα.

7. Άκουσα ένα θόρυβο.
Μετάφραση: Δεν θα σε αφήσω να κοιμηθείς γουρούνι.

8. Πόσο πολύ με αγαπάς;
Μετάφραση: Θέλω καινούρια κοσμήματα.

9. Είμαι έτοιμη σε ένα λεπτό.
Μετάφραση: Είμαι έτοιμη σε τρεις ώρες.
10. Πάχυνα;
Μετάφραση: Πες ότι είμαι όμορφη.

11. Δεν γκρινιάζω.
Μετάφραση: Θα στα πω όλα παλιοκαραγκιόζη.

12. Δείχνεις διαφορετικός σήμερα.
Μετάφραση: Έκανες μπάνιο.

13. Σου αρέσει το φαγητό;
Μετάφραση: Συνήθισε το, είναι το μόνο που ξέρω να φτιάχνω.

14. Είσαι ο καλύτερος που είχα ποτέ.
Μετάφραση: Θέλω να με παντρευτείς.

15. Η φίλη μου η Ούρσουλα μου είπε ότι είσαι εκπληκτικό παιδί.
Μετάφραση: Θέλω να με παντρευτείς.

16. Είδα ένα εκπληκτικό δακτυλίδι στο κέντρο.
Μετάφραση: Θέλω να με παντρευτείς.

17. Η μητέρα μου μας πεθύμησε.
Μετάφραση: Θα φέρω τη μάνα μου να κάτσει ένα μήνα.

18. Το μωρό μας φώναξε μπαμπά.
Μετάφραση: Σήκω ρε ρεμάλι να καθησυχάσεις το μωρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου