Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Τι να μην πείτε ποτέ στο διευθυντή σας!

1. Μπορεί να φαίνεται ότι δεν εργάζομαι, αλλά πνευματικά βρίσκομαι σε εγρήγορση.
2. Μισό λεπτό μιλάω στο τηλέφωνο με τη γκόμενα μου.
3. Να κατέβω εγώ τρεις ορόφους με χαλασμένο ασανσέρ για να σας ταχυδρομήσω αυτές τις αηδίες.
4. Με τη γυναίκα που έχετε κι εγώ τη γραμματέα μου θα πήδαγα.
5. Δώσε αύξηση ρε αρχιτσιγγούναρε.
6. Μια μέρα θα γίνω κι εγώ σαν εσάς, ακολουθώ τα βήματα σας, έχω καλές σχέσεις με όλους τους μετόχους.
7. Όταν μιλάτε η μασέλα σας κουνιέται πάνω κάτω, να το προσέξετε.
8. Η ώρα είναι 4, εγώ την κάνω, σου αφήνω αυτές τις αιτήσεις να τις τελειώσεις μόνος σου.
9. Μπορώ να φύγω δέκα λεπτά νωρίτερα, έχω συνέντευξη για μια δουλειά.
10. Κάποιος τράκαρε το αυτοκίνητο σας, το έκανε καινούριο, χαχαχαχα, συγνώμη αλλά το βρήκα πολύ διασκεδαστικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου