Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Τι περνάει από το μυαλό του άντρα και της γυναίκας για τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας;

Γυναίκα: Σήμερα θα με θυμηθεί ο αχαΐρευτος; Θα πάει να πάρει κανένα δωράκι; Η κλασσικά θα μου φέρει σοκολατάκια ή λουλούδια και θα νομίζει ότι την έκανε την αποστολή του; Εγώ πάντα να τρέχω να παίρνω δωράκια στο άσχετο κι αυτός τίποτα. Λες να περάσει από κανένα κοσμηματοπωλείο; Να έχει κλείσει κανένα τραπέζι σε εστιατόριο για το βράδυ; Σιγά μην το κάνει ο αρχιτσιγγούναρος, ευτυχώς που δεν μου έχει πει ακόμα να γευματίσουμε στα Goody's.
Άντρας: Ημέρα της γυναίκας και βλακείες. Δηλαδή ήμαρτον, ευτυχώς δεν κάναμε και άγαλμα για την άγνωστη γυναίκα. Εγώ δηλαδή δεν δικαιούμαι να έχω ημέρα του άντρα; Και πρέπει να της πάρεις και δώρο. Και τι να της πάρω; Πάλι σοκολατάκια και λουλούδια; Θα μου το παίζει παραπονούμενη όλο το βράδυ, παρ' όλο που δεν θα μείνει σοκολατάκι για μένα. Θα αρχίσει να μου λέει "εγώ όλο δωράκια σου παίρνω" και σιγά τα δωράκια, καλτσούλες και μποξεράκια, βαρέθηκα. Να της πάρω κανένα κόσμημα, σιγά μην χάσω την ώρα μου να ψάχνω και να μου την πει κιόλας "δεν ήθελα αυτά τα σκουλαρίκια ήθελα τα άλλα", άσε ρε όλο γκρίνια. Έτσι μου έρχεται να την πάω στα Goody's έξω από το σπίτι της και να φάμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου