Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Ανέκδοτο!

Λίγο πριν την Ανάσταση, ένας παπάς τρέχει με το αυτοκίνητο για να προλάβει το Χριστός Ανέστη στην ενορία ενός συναδέλφου..Αργοπορημένος όπως ήταν σε μια στροφή πέφτει πάνω σε ένα αυτοκίνητο που ερχόταν από την αντίθεση κατεύθυνση.. Βγαίνει έξω ο άλλος μέσα στα νεύρα και αρχίζει τα "καντήλια"! Ο παπάς για να τον ηρεμήσει του λέει:
- Τέκνο μου, θα πρέπει να δοξάσουμε το Θεό που είμαστε σώοι και υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές..θα μπορούσαμε να είχαμε πάθει χειρότερα!..σε λίγο ο Χριστός θα αναστηθεί και πρέπει να γιορτάσουμε αυτό το Θαύμα της Χριστιανοσύνης, κλπ..
-Εε.. μάλλον έχεις δίκιο πάτερ, απαντάει ο άλλος κάπως σαστισμένα.
-Και για να δοξάσουμε τον Κύριο,συνεχίζει ο παπάς, ας πιούμε λίγο από το κρασί που έχω στο αμάξι μου και το προόριζα για την ενορία μου..
-Ορίστε πιες, λέει ο παπάς και προσφέρει ένα γεμάτο ποτήρι στον οδηγό..
Μετά από 3-4 ποτηράκια, ο άλλος ρωτάει:
-Καλά πάτερ, εσύ δεν θα πιεις;
-Όχι τέκνο μου..εγώ θα περιμένω την αστυνομία και το αλκοτέστ.. Καλή Ανάσταση!

(προσαρμοσμένο από το παλιό και γνωστό σε κάποιους ανέκδοτο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου