Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Νέο ανέκδοτο με το Στρος Καν!

Ο Στρος Καν αποφασίζει να πάει ταξιδάκι με ένα κολλητό του φίλο. Στο δρόμο πέφτουν σε μια τρομερή καταιγίδα και αποφασίζουν να διανυκτερεύσουν σε μια μικρή φάρμα που βρήκαν στο δρόμο τους. Χτυπάνε την πόρτα και ανοίγει μια όμορφη κυρία. Την ρωτάνε αν μπορούν να περάσουν εκεί τη νύχτα και αυτή τους απαντάει ότι χήρεψε πρόσφατα και φοβάται τι θα πουν οι γείτονες. Οπότε ο Στρος με το φίλο του της λένε ότι δεν τους πειράζει να κοιμηθούν στο στάβλο Μετά από καιρό κι ενώ έχουν γυρίσει στην πατρίδα τους ο φίλος του Στρος λαμβάνει ένα γράμμα και παίρνει αμέσως τηλέφωνο το Στρος μας.
-Φίλε, θυμάσαι τότε που είχαμε περάσει τη νύχτα στη φάρμα με την όμορφη χήρα;
-Ναι.
-Μήπως τυχόν εκείνη τη νύχτα πήγες στο δωμάτιο της;
-Ναι, φίλε μου πήγα.
-Μήπως έκανες έρωτα μαζί της;
-Ναι, φίλε μου ξέρεις την αδυναμία μου.
-Μήπως χρησιμοποίησες το όνομα μου αντί για το δικό σου;
-Φοβήθηκα πάλι τις συνέπειες και το έκανα, συγνώμη!
-Δεν πειράζει, απλά πήρα να σου πω ότι πέθανε και τα άφησε όλα πάνω μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου