Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Η σημερινή πανσέληνος μέσα από τα μάτια διαφόρων τύπων αντρών!

1. Ο ρομαντικός: Πανσέληνος, βόλτα στην παραλία, χαλάρωση στην αμμουδιά, άναμμα φωτιάς και αγκαλιά με την αγάπη μου.
2. Ο γκρινιάρης: Πανσέληνος, 3 ώρες να φτάσω στην παραλία, κόσμος και κοσμάκης στην αμμουδιά, θα ανάψουν και φωτιές θα σκάσουμε και θα έχω αγκαλιά και την άλλη να μου θέλει χαδάκια.
3. Ο τσιφούτης: Πανσέληνος, 5 λίτρα βενζίνη να φτάσω στην παραλία, φτηνό κρασί για την παραλία, ξύλα για να ανάψω τη φωτιά, ευτυχώς θα γλιτώσω τα έξοδα για ποτό φαγητό.
4. Ο αδιάφορος: Πανσέληνος, ε και;
5. Ο κάκγκουρας: Πανσέληνος, θα βάλω Σώτη δυνατά στο αυτοκίνητο μέχρι να φτάσω, κάποιο γκομενάκι θα πείσω να έρθει μαζί μου, θα την περάσουμε φίνα.
6. Ο πονηρά σκεπτόμενος: Πανσέληνος, θα το παίξω ρομαντικός, θα την πάω παραλία, αμμουδιά, απαλή μουσική, καλό κρασί, θα πιούμε πολύ, θα την ρίξω απόψε μάγκα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου