Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

σε είδα......




σε είδα στη Λαμία
κατέβαινες την Υψηλάντη (κεντρικός δρόμος της πόλης)
φορούσες το κλασσικό σου μαύρο ημίπαλτο με υψωμένο το γιακά , είχες το καστανό σου μαλλί μαζεμένο σε κοτσίδα,τα αυτιά σου κοσμούσαν δύο σκουλαρίκια τα οποία κάναν παρέα σε δύο ακουστικά ipod!δυστυχώς τα μελιά σου μάτια τα κάλυπταν ένα ζευγάρι μεγάλα ,καταθλιπτικά, μαύρα γυαλιά.
εσύ λογικά δε με πρόσεξες ,αν και μου φαίνεται αδύνατο αυτό ,μιας και η απόσταση που είχαμε δεν ήταν πάνω από 4 περίπου μέτρα!μάλλον δεν ήθελες να με χαιρετήσεις........
δυστυχώς περίμενα άλλη αντιμετώπιση προς το πρόσωπό μου!βλέπεις δεν είχα κάνει κάτι το μεμπτό για να μην αξίζω ένα "γεια σου ,τι κάνεις;" ,εκτός και αν το φιλικό μου ενδιαφέρον ,καθότι έχεις σχέση , να το εξέλαβες ως σεξιστικό ενδιαφέρον ή αλλιώς "πέσιμο"
κρίμα και είχα σχηματίσει διαφορετική άποψη για εσένα. είχα εκτιμήσει το χαρακτήρα σου , την προσωπικότητά σου , το ήθος σου , την ανεμελιά σου , τον τσαμπουκά σου!
όπως κατάλαβες σε είδα πρώτα σαν άτομο και μετά σαν απλό "σκεύος" ηδονής ή κατά το κοινός λεγόμενο "γκόμενα". δε ζήτησα κάτι παράξενο ,παράταιρο ,ιδιαίτερο ,παρά μόνο τη φιλία σου!
όταν σου έκανα τα χατίρια με το να κάθομαι να σου δείχνω πράγματα στον υπολογιστή για το πως θα "κατεβάσεις" τραγούδια και πως θα τα αντιγράφεις ,κάτι που τελικά έκανα μόνος μου σπαταλώντας τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο μου , ήμουν καλός σαν "φίλος" .τώρα όμως που πήρες αυτό που ήθελες δεν κάνω ούτε για γνωστός!

δεν πειράζει , μου φτάνει που απλά σε είδα...........

4 σχόλια: