Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

Η Diesel δείχνει το δρόμο

Στη φωτογραφία βλέπετε την απαράδεκτη βιτρίνα του καταστήματος της Diesel στην πλατεία Γεωργίου, στο κέντρο της Πάτρας.
Στο κάτω μέρος της βιτρίνας ο διαφημιστής γράφει το νέο μότο, "Be stupid". Όπως είδα το φορούσαν και οι υπάλληλοι του καταστήματος στα μπλουζάκια τους. Η Diesel, στο πνεύμα των καιρών, μας δείχνει το σωστό δρόμο. Be stupid: Η νέα ατάκα της νέας εποχής.

Be stupid: δώσε 50, 100, 200 ευρώ για να αγοράσεις ρούχα και παπούτσια φτιαγμένα σε χώρες με ονόματα που τελειώνουν σε "-σταν" και σε "-ντες" (δεν πειράζει που δεν ξέρεις που είναι αυτές) από ανθρώπους (όχι απαραίτητα ενήλικες) που πληρώνονται με ένα ευρώ την ημέρα. Be stupid: που έχεις αναθέσει τη διαχείριση του γούστου σου σε μια δεκαριά πολυεθνικές που σου δείχνουν τι είναι ωραίο και τι δεν είναι, τι είναι στη μόδα, τι πρέπει να φοράς, τι σου αρέσει, που τα μόνα όνειρα που σου απέμειναν είναι μέσα από την κολλεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι 2010 και σκας που δεν μπορείς να πάρεις αυτά τα παπούτσια που έχει στη βιτρίνα γιατί από την δουλειά σου δεν σου μένουν τόσα χρήματα. Be stupid: δούλευε ολόκληρη τη βδομάδα χωρίς ασφάλιση, σε μια και δυο δουλειές με ελαστικό ωράριο κι άμα θέλει σε διώχνει κιόλας, κάνε το σκατό σου παξιμάδι για να σου μείνουν λεφτά να πας το Σάββατο στο club να δείξεις την καινούρια γόβα που πήρες. Be stupid: που τα πεζοδρόμια έχουν γεμίσει με ανθρώπους που ζητούν ελεημοσύνη, υπολογίζω ότι συναντώ περίπου 2 σε κάθε τετράγωνο, το 20% των Ελλήνων είναι (δηλαδή 1 στους 5), ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας δηλαδή με 7 ευρώ την ημέρα περίπου, αλλά τι σε νοιάζει εσένα, στην τηλεόραση είναι όλοι όμορφοι, γιατί όχι κι εσύ;

Be stupid: γιατί βολεύει... βγάζουν πολλοί λεφτά από σένα.

1 σχόλιο:

  1. Είναι μαρκετινίστικο κόλπο. Απόδειξη; Όλοι μιλάνε για τα Diesel! Επιπλέον, δείχνει να 'αντιστέκεται' στο γνωστό πνεύμα πολλών άλλων προϊόντων που μας κάνουν έξυπνους, όμορφους, φοβερούς και τρομερούς, υπερανθρώπους!

    Κάτι αντίστοιχο έκανε και η υπέρτατη και αξεπέραστη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στις φοιτητικές εκλογές. Ζητάμε λιγότερα, έλεγε η αφίσα. Και ως υποσημείωση επεξηγούσε (περίπου): Λιγότερες σπατάλες, λιγότερη διαφθορά..

    Marketing, μην το ξεχνάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή