Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Άντρες προσοχή στο χρώμα των λουλουδιών που θα επιλέξετε για σήμερα!

Προσοχή να είστε προετοιμασμένοι. Φαντάζεστε να πάτε λάθος χρώμα λουλουδιών και να ακούσετε ατάκες όπως: "Θες να μου πεις κάτι;", "Ώστε κοιμήθηκες με τη φίλη μου;", "Δεν είμαι καλά, έχω πονοκέφαλο", "Χάσου από τα μάτια μου". Για το λόγο αυτό σας παραθέτουμε τη σημασία των χρωμάτων στα λουλούδια.
Κόκκινα τριαντάφυλλα: Πάθος

Λευκά τριαντάφυλλα: Αγνή, καθαρή αγάπη

Κίτρινα τριαντάφυλλα: Χαρά, έντονη φιλική σχέση

Ροζ τριαντάφυλλα: Φιλία, που ίσως οδηγήσει σε κάτι παραπάνω

Ροδακινί τριαντάφυλλα: Επιθυμία και ενθουσιασμός ή εκτίμησή

Λιλά τριαντάφυλλα: Αγάπη με την πρώτη ματιά και γοητεία

Πορτοκαλί τριαντάφυλλα: Ενθουσιασμός και επιθυμία

Μαύρα τριαντάφυλλα - Αποχαιρετισμός ή χωρισμός

Μπουκέτο με κόκκινα και κίτρινα τριαντάφυλλα: Ευτυχία και γιορτή

Μπουκέτο κόκκινα και λευκά τριαντάφυλλα: Έντονο δέσιμο και αρμονία

Μπουκέτο με κίτρινα και πορτοκαλί τριαντάφυλλα: Πάθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου