Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Όλα δεξιά!

Η καλή μέρα φάνηκε από το πρωί.Ήταν από αυτές τις μέρες που σηκώθηκα από το κρεβάτι με το ζόρι.Αφού βαρέθηκα να ακούω το ξυπνητήρι να τσιρίζει μες στο αυτί μου,με έναν αναστεναγμό,έδιωξα το πάπλωμα από πάνω μου και με ένα χαριτωμένο πηδηματάκι βρέθηκα έξω από το κρεβάτι μου.Και τότε συνέβη το εξής μαγικό.Χάθηκε η δεξιά μου παντούφλα.Θα ορκιζόμουν ότι την είχα αφήσει το προηγούμενο βράδυ,εκεί,δίπλα στη δίδυμη αριστερή της.Αλλά όχι,τώρα ήταν χαμένη.Επειδή λοιπόν ήταν πολύ πρωί και η σκέψη του να κοιτάξω κάτω από το κρεβάτι φάνταζε τουλάχιστον ακροβατικό της Κομανέτσι στο μυαλό μου,αποφάσισα να οδηγηθώ στην τουαλέτα,με τη μία,αριστερή παντοφλίτσα.
Χα!Πρώτο λάθος.Διότι,που πας μαρή κακομοίρα πρωινιάτικο,με την τσίμπλα στο μάτι,να διασχίσεις ημί-ξυπόλυτη το πάτωμα του μπάνιου;Και ναι,δεν άργησε να γίνει το μοιραίο.Η μανούλα είχε φροντίσει να σφουγγαρίσει τα πλακάκια του WC και εγώ,ανυποψίαστη,πάτησα στο υγρό πλακάκι με το δεξί μου,γυμνό πόδι...και με μία καλλιτεχνική διπλή πιρουέτα,βρέθηκα φαρδιά πλατιά να κοιτώ τη λεκάνη ανάποδα.Αποτέλεσμα:Τράβηγμα δεξιού γλουτού,με μπόλικο συνοδευτικό μικρούλικου πόνου.
Απτόητη...λίγη ώρα μετά,βρέθηκα,κουτσά στραβά,να περιμένω ταξί για να πάω στη δουλειά μου.Βρήκα Ταξί.Έφτασα.Πλήρωσα.Βγαίνω από το Ταξί....και κάπου εδώ συνεχίζεται η μικρή μου περιπέτεια.Βγαίνοντας από το ταξί...τι ξέχασα στην πόρτα;Το δεξί μου χέρι(ιτ χάπενς!)!Κλείνοντας την ταξοπόρτα...τι έκλεισα μαζί της;Το δείκτη του δεξιού μου χεριού.Θα περιέγραφα τι επακολούθησε αλλά νομίζω στην γλώσσα του πισι το λένε κάπως έτσι #$@&*$%#!@.
Η υπόλοιπη μέρα κύλησε ήρεμα..με άφθονο πάγο σε δάχτυλο και πωπουλίνο,αρκετά κακή διάθεση και πόνους στην κοιλιακή χώρα διότι σήμερα θυμήθηκε να με επισκεφθεί και αυτό που έρχεται...κάθε μήνα...σε κάθε γυναίκα.
Νύχτωσε.Είπα να μη βγω.Φοβήθηκα και για την αριστερή μου πλευρά.
Κάπως έτσι λοιπόν τη σημερινή μέρα μου πήγαν ΟΛΑ ΔΕΞΙΑ...αλλά με πολλή περηφάνια δηλώνω ότι αυτή η έκφραση σε εμένα απέκτησε άλλο νόημα.Κακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου