Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος «Πληρώνομαι με 2.300 ευρώ»

Αυτή είναι η δήλωση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στην εκπομπή του Σ. Θεοδωράκη «Πρωταγωνιστές» που θα προβληθεί την Κυριακή των Βαΐων στις 28 Μαρτίου. Η δήλωση συνεχίζει ως εξής: "Δεν μου φθάνουν ασφαλώς αλλά προσπαθώ να κάνω αυτό που μου έλεγε η γιαγιά μου, στη ζωή να απλώνω τα πόδια μου μέχρι εκεί που μπορώ". Πρέπει να δω όλη την εκπομπή για να καταλάβω όχι τόσο τη δήλωση αλλά το ύφος της δήλωσης. Δεν είναι δυνατόν να έχει κάνει τέτοια δήλωση ο Αρχιεπίσκοπος. Και αφού αυτός δεν σέβεται εμένα που μοχθώ να τα βγάλω πέρα με πάρα πολύ λιγότερα (όπως πολλοί άλλοι) δεν θα τον σεβαστώ κι εγώ κι ας είναι ίσως από τα πρόσωπα εκείνα που πραγματικά αξίζουν συμπάθειας και σεβασμού. Τι ακριβώς εννοείτε κ. Αρχιεπίσκοπε με αυτή τη δήλωση; Γνωρίζετε άραγε ότι υπάρχουν οικογένειες που με μισθό 1000 ευρώ σπουδάζουν και παιδιά; Γνωρίζετε ότι υπάρχουν συνταξιούχοι με προβλήματα υγείας που περνούν το μήνα με 600 ευρώ; Εσείς τι έξοδα έχετε; Παιδιά, σκυλιά δεν έχετε, σπίτι πληρωμένο, ΔΕΗ, ΟΤΕ το ίδιο, φαγητό δεν ξέρω μην λέω υπερβολές, βενζίνη πληρωμένη! Που τα χαλάτε τα λεφτά σας; Για κάνετε λίγη οικονομία σας παρακαλώ και μην προκαλέσετε το δημόσιο αίσθημα ξανά αν γίνεται. Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια στην ασκητική ζωή σας!

1 σχόλιο: