Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ραχιώτοικον!



από τη στιγμή που ανοίχτηκε ένα θέμα για φαγητό θα ήταν ιεροσυλία να λείπω εγώ!!!!
θα σας πω λοιπόν την γνώμη μου για το νέο κατάστημα "Ραχιώτοικον" που ξεκίνησε την λειτουργία του στο νέο του περιβάλλον πριν από περίπου 3 μήνες στη Λαμία!
πήγα και εγώ εχθές να δοκιμάσω την κουζίνα του ,για την οποία είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια!
φτάνοντας στο άτομο που δεχόταν τις παραγγελίες ,τηλεφωνικές και προσωπικές, αισθάνθηκα μία υποτίμηση του προσώπου μου!!
ο κύριος ήταν α-πα-ρα-δε- κτος!!!!
ψυχρός , αγενής και αδιάφορος θα έλεγα!
προσπερνώντας αυτό το θέμα , το κατάστημα είναι πάρα πολύ καλό σαν χώρος , η εξυπηρέτηση αρκετά καλή και γρήγορη. το φαγητό (πίτες γύρο,κεμπαπ,ντονερ,συν κάποια άλλες ανατολίτικες νοστιμιές ) αρκετά καλό!
προτείνεται για παρέες που θέλουν να φάνε κάτι γρήγορο, καλό ,φθηνό σχετικά φαγητό!

2 σχόλια:

  1. Natsis....που είναι αυτό;?!!?
    Αθήνα;
    Λαμία;
    Τίποτα από τα παραπάνω;?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγγνωμη για την παράληψη μου!
    είναι στη λαμία σε κεντρικότατο σημείο!
    στην πλατεία ελευθερίας για όποιον γνωρίζει απο λαμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή