Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ζώ(δι)α!

Επειδή ως η μόνη γυναίκα σε αυτό το μπλογκ,νιώθω σαν "Ανάφλαρο,κοριτσίστικο ένθετο περιοδικό,δώρο με σοβαρή εφημερίδα" είπα να φερθώ ανάλογα!
Κάθε περιοδικό που σέβεται τον εαυτό του λοιπόν,έχει ΖΩΔΙΑ (χειροκρότημα) .

Γιού νόου..αυτά τα αστραφτερά αστεράκια στον ουρανό,με κιουτ σχεδιάκα που καθορίζουν τη ζωή μας.Και την ερωτικιά και την επαγγελματικιά(σόρρυ,το επίπεδο ομιλίας μου "έπεσε"..λόγω θέματος)!
Και ποιος είσαι εσύ κυρ Ερμή μου που πας και μπαστακώνεσαι στο ζωδιάκι μου και τα κάνεις όλα μαντάρα;
Γιατί εσύ,ναι ναι...πανσεληνούλα,σε εσένα μιλάω.Όταν εσύ δηλαδής παχαίνεις,γίνεσαι στρογγυλούλα,πρέπει να μου καταστρέφεις τη διάθεση;Άπαπα...χάλια αυτοί οι πλανήτες...ΧΑΛΙΑ!
Εντάξει..το καταλαβαίνω,είναι καλό να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε (είναι και φοβερή ατάκα για καινούργιες γνωριμίες,σπάει ο πάγος.δοκιμάστε το..πιάνει.). Είναι πάρα πολύ καλή δικαιολογία επίσης, για όταν κάτι δεν πάει καλά στα ερωτικά..π.χ.:"Ποτέ δε θα πετύχαινε μεταξύ μας,δεν ταίριαζαν τα ζώδιά μας"...αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τα άτομα που επηρεάζονται άμεσα και σε καθημερινή βάση από αυτό!
Δε φταίει το ότι είναι Ταύρος μάνα μ και δεν ταιριάζετε,ή δε σε γουστάρει,ή είναι μ@λ@κας!Φύγε αμέσως...θα βρεις άλλο ζώ(δι)ο...πρόμις!Και όχι,τα οικονομικά σου δε θα πάνε καλύτερα αν σπαταλάς όλο σου το μισθό μέσα σε 15 μέρες και ελπίζεις ότι θα σου έρθουν ουρανοκατέβατα τα χρήματα..επειδή μπήκε ο Άρης στο Ζυγό,ορ σάμθινγ!(εκτός και αν έχεις κανένα φίλο/χορηγό Άρη...τότε τα ονόματα και τα γεγονότα αποκτούν άλλο νόημα)

Συνοψίζοντας(πςςς!)..
Δεν πιστεύω στα ζώδια..αλλά έχει πλάκα να τους "φορτώνω" τα προβλήματά μου που και που.
Και αυτή η ρημάδα η έκλειψη με έχει πεθάνει αυτή την περίοδο.Θα παρακαλούσα,λοιπόν τους πλανητούληδες να πάνε να πρήξουν άλλο ζώδιο..αρκετά έκατσαν σε εμένα...πραγματικά...
Γκιβ μι ε μπρέηκ γκάηζ!Βαρέθηκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου