Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Βράδυ Σαββάτου..

...και εσύ είσαι κάπου..όπως λέει και το γνωστό,λαϊκό άσμα.
Ε όχι ρε Billy(ναι,στον Παπακωνσταντίνου αναφέρομαι).Πουθενά δεν είμαι.Σπίτι είμαι.Με τα βαμβακερά,φαρδιά (ροζ φυσικά!) πυτζαμάκια μου και λιώνω στο κρεβάτι και στο νετ.

Και θα σου πω αμέσως το λόγο φίλε αναγνώστη (και Billy) γιατί απλούστατα ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
Βαριέμαι όλο αυτό το τυπικό:
"Μα είναι Σάββατο,δε θα βγεις;"
ή το άλλο κιουτ σχολιάκι:
"Δεν είχες καμία πρόταση για απόψε,ε;"(συνήθως συνοδεύεται από βλέμμα συμπόνιας/λύπησης)
ή και το άλλο:
"Γιατί δε βγαίνεις Σάββατα;Α κατάλαβα..μπακούρι"(βλ.γνωστό τραγουδάκι για κάτι εμπρησμούς αυτής της μέρας από τη Lady Άντζελα)

Μέσα λοιπόν και σήμερα.Και να πω τη μαύρη αλήθεια..καλύτερα να ήμουν έξω.
Οκ,γίνεται χαμός από κόσμο,όπου και να πας.Όλοι αυτή τη μέρα διάλεξαν για γνωριμίες και διασκέδαση..αλλά μεταξύ μας,το ίδιο και εγώ!

Οκ,προτάσεις είχα για απόψε (μία!) αλλά δε χρειάζομαι βλέμμα συμπόνιας/λύπησης/παρηγοριάς..μονάχα κανένα χαρτομαντηλάκι για το συνάχι μου,αν μπορείτε, ή παστίλιες για το ενολητικό βηχαλάκι μου.

Και ναι,οκ...μπακούρι είμαι,όμως φωτιά δε βάζω σε καμία μέρα (μα τι κουλός στίχος!).
Αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να μη βγω...ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ...τώρα έιναι που πρέπει να κυκλοφορώ ελεύθεση και ωραία(!)
Καλό είναι βέβαια να αποφεύγουμε μέρη που συχνάζουν οι "εξ" και να προτιμάμε μέρη που μας περιμένουν οι "νυν")

Συμπέρασμα;:Ελπίζω το άλλο Σ να σφίζω από υγεία και αντί για χούφτες ντεπόν να καταναλώνω άφθονες ποσότητες αλκοόλ.όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες!

Χαβ φαν ΕΣΕΙΣ για μένα σήμερα...και απο βδομάδα ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ!

1 σχόλιο: